FAQ - Meest gestelde vragen

Productinformatie
Hoe worden de producten gemaakt?
Onze producten worden met de hand gemaakt en op bestelling vervaardigd. Dit betekent dat er veel tijd en liefde in elke bestelling wordt gestoken, wat je terugziet in de kwaliteit.
Hoe weet ik welke maat goed past?
Onze kleding valt op maat. Twijfel je? Bekijk de maattabel bij het betreffende product. 
Een artikel is uitverkocht, komt het nog terug?
Soms vullen wij populaire artikelen aan. Klik op "Hou mij op de hoogte" bij het product om een melding te ontvangen zodra het weer op voorraad is. Of stuur een e-mail naar ons als deze optie er niet is.
Bestelling & Betaling
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren iDEAL, Bancontact, Klarna, Creditcard en Paypal.
Verzending & Levering
Brengen jullie verzendkosten in rekening?
Ja, de verzendkosten bedragen €5,95 voor Nederland en €8,95 voor België. Bij bestellingen boven de €49,95 vervallen de verzendkosten.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Bestellingen worden meestal binnen 1-5 dagen verzonden. Bij een groot aantal bestellingen kan dit iets langer duren.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer per e-mail.
Retourneren & Ruilen
Kan ik een artikel retourneren?
Ja, je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het ongedragen en in originele staat is.
Hoe retourneer ik een artikel?
Stuur ons een e-mail met je ordernummer of meldt jouw retour aan via jouw klantenaccount. Zodat wij het goed kunnen verwerken.De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Kan ik een artikel ruilen?
Ja, als de maat of kleur niet goed is, kun je een artikel ruilen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Contact
Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt ons bereiken via e-mail op info@byisele.nl of via social media.